Şubat 15th, 2011 için arşiv




>mimlendimmmmmm

>Blog öğretmenim canım kardeşim mayanincicileri beni mimlemiş,
bu benim ilk mimmim, ayy çok sevindimmmmm,
bakalım cevaplardan neler çıkacakkkk….

1.Gün içinde, eğer gerçekleşirse şok geçireceğin şey?
Haftaiçi bir günün tatil olması, özellikle cumaaaa
2.Gördüğün zaman, eğer almazsam uyuyamam dediğin şey?
Çizme

3.Uğruna diyetini bir kalemde bozduğun şey?
Ruffles
4.Uğurun var mı, uğurun?
Hıdrellez param

5.Kendine en yakıştırdığın renk?
Pembe, pembe,pembe…Benim gönlüm pembede.

6.En sevdiğin takın?
Gümüş melek kolyem, iki yıldır hiç çıkarmadan, bıkmadan takıyorum

7.Takıntın?
Eşyalarımın belirli bir yeri ve hizası vardır, kesinlikle değiştirmem (bazen bu yüzden evde hırrrr çıkıyor)

8.Bavulum çoktan hazır, gitmek istediğim şehir, ülke?
Yıllardır Alaçatı sayıklıyorum, emekli olunca işallah ordayım,bekle beni alaçatı.

9.Ben bu şarkıyı duyunca şakırım?
Valla her telde şakırım , no problem…

10.Solunda ne var?
Ajandam, üstünde cep telefonum.

Şimdi benimde birilerini mimlemem gerekiyor galiba,
1-İlk izliyicilerimden sevgili evimiseviyorum-colette
 2- Hobibox

2 yorum Şubat 15, 2011

>TIĞ İŞİ MOTİF

>Blogum daha çok yeni, küçük bir bebek. Benim gibi yazmaktan çok okumayı seven ve teknoloji özürlü biri için aslında oldukça zor bir iş. Ama getirisi öyle güzel ve tatmin edici ki. Bloglardaki paylaşımlar, dostluklar, gülümsemeler beni resmen içine çekti.
Aslına bakarsanız beynimde sayısız projeler uçuşuyor. Çoğunu gerçekleştiremesemde bazılarına nefes kazandırabiliyorum. Bunlarda hayatımda ufak tefek esintilerle gülümsemeler bırakıyor.

Evet gelelim eldeki işlere. İlki Ağustos 2010 da başlayıp, neredeyse bitse aşamasına getirebildiğim oğlumun yatak örtüsü. Hepimizin bildiği motif çalışması. Hangi renkle yaparsanız yapın hepsinde ayrı bir güzel duruyor, inanın bana. Yapılışını anlatmaya gerek görmüyorum. Sadece yapılış aşamalarını resimledim.

6 yorum Şubat 15, 2011

Sayfalar

Kategoriler

Bağlantılar

Meta

Takvim

Şubat 2011
P S Ç P C C P
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28  

Posts by Month

Posts by Category